Veelgestelde vragen

Algemene vragen

> Kan ik mijn product eerst bekijken in een showroom?
Nee, dat is niet mogelijk, producten kunt u zien onze webshop, wij hebben geen real-live showroom.
> Wat gebeurd er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Nadat wij uw bestelling in goede orde hebt ontvangen, krijgt u een orderbevestiging. Als u betaalt via bankoverschrijving, zal de bestelling in behandeling worden genomen nadat de betaling is ontvangen. U ontvangt dan ook de factuur.  Als uw bestelling gereed is, krijgt u hier bericht over van onze distributeur.
> Kan ik mijn bestelling retourneren?
Nee helaas, voor meer informatie zie bestel- en bezorginformatie
> Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelling. Kan deze nog gecorrigeerd worden?
Dat kan, indien u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Binnen 24 uur hoort u van ons of de bestelling kosteloos gewijzigd kan worden.
> Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Ja, dat kan zie voor meer informatie zie bestel- en bezorginformatie  
> Hoe komen de kozijnen van Fenestro zo voordelig?

Door onze nieuwste machines en onze uitgebalanceerde lean proces, zijn wij in staat onze kozijnen tegen een scherpe prijs aan te bieden.  

> Als ik een klacht heb, waar kan ik deze melden?
Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit , service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Die klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken. Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u hiervoor binnen z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar info@fenestro.nl. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigingen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken. Indien een klacht niet naar behoren opgelost wordt, kunt u uw klacht/geschil indien bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Betalingen

> Met welke betalingsmethoden kan ik mijn kozijn betalen?
Zie betaalmogelijkheden
> Zijn de prijzen op Fenestro inclusief BTW?
Nee, alle prijzen zijn exclusief 21 % BTW. In de winkelwagen ziet u de totaalprijs inclusief BTW & lever-/verzendkosten.

Levering

> Afhalen of leveren?
Kozijnen: standaard haalt u uw kozijnen altijd (gratis) bij ons op zie onze adresgegevens bij contact. U ontvangt bericht van ons wanneer uw bestelling gereed staat. Wij adviseren u om uw bestelling te komen afhalen met twee personen ten behoeve van het laden van de producten. Daarnaast is het raadzaam voldoende materialen mee te nemen ter bescherming van de producten. Wilt u dat uw kozijnen geleverd worden? Dan geeft u dit aan bij opmerkingen in uw bestelling, u ontvangt dan een aparte offerte hiervoor. Beslag- en onderdelen: deze worden per post als pakket naar uw verzonden.    
> Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Ja, dat kan zie voor meer informatie zie bestel- en bezorginformatie  
> Wat is de levertijd?
Aluminium ramen en deuren: aluminium RAL kleur: 5-6 weken Aluminium ramen en deuren: aluminium geanodiseerd: 6-7 weken Hang- en sluitwerk, rubbers en diversen: op voorraad 2-4 werkdagen, anders 10 werkdagen Prijzen: worden exclusief BTW en verzendkosten vermeld. Voor meer informatie zie: bestel- en bezorginformatie

Montage

> Zijn de prijzen inclusief montage?
Nee, Fenestro biedt geen montage aan. Fenestro biedt uitstekende instructies, zodat u de kozijnen gemakkelijk zelf inmeet en monteert. Hierdoor bespaart u op montagekosten. Door deze formule kunnen wij onze klanten de beste prijs/kwaliteitverhouding bieden.