Veelgestelde vragen

Algemene vragen

> Wat gebeurd er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Nadat wij uw bestelling in goede orde hebt ontvangen, krijgt u een orderbevestiging. Als u betaalt via bankoverschrijving, zal de bestelling in behandeling worden genomen nadat de betaling is ontvangen. U ontvangt dan ook de factuur.  Als uw bestelling gereed is, krijgt u hier bericht over van onze distributeur.
> Kan ik mijn bestelling retourneren?
Nee helaas, voor meer informatie zie bestel- en bezorginformatie
> Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelling. Kan deze nog gecorrigeerd worden?
Dat kan, indien u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Binnen 24 uur hoort u van ons of de bestelling kosteloos gewijzigd kan worden.
> Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Ja, dat kan zie voor meer informatie zie bestel- en bezorginformatie
> Hoe komen de kozijnen van Fenestro zo voordelig?

Door onze nieuwste machines en onze uitgebalanceerde lean proces, zijn wij in staat onze kozijnen tegen een scherpe prijs aan te bieden.  

> Als ik een klacht heb, waar kan ik deze melden?
Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit , service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Die klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken. Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u hiervoor binnen z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar info@fenestro.nl. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigingen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken. Indien een klacht niet naar behoren opgelost wordt, kunt u uw klacht/geschil indien bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Betalingen

> Met welke betalingsmethoden kan ik mijn kozijn betalen?
Zie betaalmogelijkheden
> Zijn de prijzen op Fenestro inclusief BTW?
Nee, alle prijzen zijn exclusief 21 % BTW. In de winkelwagen ziet u de totaalprijs inclusief BTW & lever-/verzendkosten.

Levering

> Wat is de levertijd?
Aluminium ramen en deuren: aluminium RAL kleur: 5-6 weken Aluminium ramen en deuren: aluminium geanodiseerd: 6-7 weken Hang- en sluitwerk, rubbers en diversen: op voorraad 2-4 werkdagen, anders 10 werkdagen Prijzen: worden exclusief BTW en verzendkosten vermeld. Voor meer informatie zie: bestel- en bezorginformatie